efter ett besök hos mvc

God förmiddag!
I morse var vi iväg på ett besök hos MVC.
Var inte alls pigg, kändes som om jag inte sovit så jag hade tillockmed glömt att plocka in frukosten efter mig.

Hur som helst så såg allt så himla bra ut. ´Barnmorskan skulle skriva ett litet brev till förlossningen, om min tid som gravid, speciella önskemål osv.
Hon sa att det var lite krångligt att skriva efter en så felfri och normal graviditet som jag har haft.
Så det slutade med "öppen för allt" som enda mening.
Huvudet var nedåt men fortfarande lite, lite ruckbart. Så nästa möte sitter hon nog fast där nere.
Hon har iallafall bytt sida nu, har alltid haft ryggen på min vänstra sida av magen, men idag vände hon sig så nu får även vänstern smaka på vassa barntassar ;)
 
Mina värden var bra också. Tog HB (blod, järn?) och det låg på 153.
Barnmorskan utbrast "JAG HAR ALDRIG SETT NÅGOT LIKNANDE"
Tydligen var det otroligt högt även fast jag inte ens äter järntabletter.
Kan det vara det att vi har järn i vårt vatten här hemma?
Vikten, jo den såg också bra ut, jag har gått upp 2kg sedan vecka 31.
Det känns otroligt bra för troligen stannar jag på +15kg sedan inskrivningen.
Nu ska jag föna håret och sen kommer Pernilla hit och umgås lite med mig.
Solen skiner ju även idag, tror nämligen sommaren äntligen har kommit till Hudiksvall.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

mina go tjejer <3<3

2012-08-17 @ 13:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0