Svar på frågor från er!

Sofia:
Vilka bloggar läser du dagligen?
Jag följer väl inga speciella storbloggare, följer mina kompisar via bloglovin.
Annars följer jag Endenise.se som går hetast på min webbläsare just nu.
Jag brukar kika in på alla bloggar som kommenterar, så gå inte härifrån utan att lämna ett litet avtryck :)

Emmis
Vad mysigt med en prinsessa, vad fick ni för datum?
Nu är det spikat på 11 september, några dagar senare än vad vi hade i början!

Lina:
Vart har du handlat tavlorna?
Tavlorna är ifrån ÖoB, alltså överskottsbolaget.
Vet inte hur stort det är över hela sverige men det finns säkert i bra nog många städer.
Dom kostade bara 99kr styck!

Sen fick jag en fråga om ultraljudet, hur dom såg att det var en flicka.
Vi frågade om man kunde se vad det var, för dom går ju runt och tittar och mäter hela barnet.
så när dom kollade underifrån så frågade vi om man kunde se.
Hon såg ingenting, så hon sa att procentchansen var större på en flicka.
Hon var även ner fler gånger och kollade om hon lagt sig annorlunda och man kunde se mer, men fortfarande syntes det ingenting som tyder på en pojke!


Var säkert någon mer fråga som jag har glömt nu, så bara att skriva till mig så svarar jag :)


Kommentarer
Postat av: Emmis

Vad mysigt, lite avis faktiskt, träffade Malins lilla Agnes igår som är 5månader, men hon såg ju ut som en ett åring nu när man hade Casper liten, så han kommer ju se ut som en jätte när eran kommer... :-( Jag har fått för mig att Simone skall ha en tjej, vet inte varför med tanke på att hon har koll randen på magen, men en känsla jag fått bara... :-)

2012-04-12 @ 08:19:41
URL: http://emma8513.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0