tvättmaskin-check

Nu ska jag börja städa innan kärleken kommer hem.
Ska även plocka fram nån mat ur frysen så det blir någon middag idag, i think we need it.

Men appropå städa så måste jag ju berätta.
I morgon flyttar våran tvättmaskin in....!!!
Ja en tvättmaskin? HUR skönt? Jätteskönt, tänk er att aldrig behöva boka tvättid, aldrig känna " FAAAN jag som skulle använda den idag och så är den inte tvättad" och aldrig behöva springa in och ut till tvättstugan hela kvällarna.
Och bästa, aldrig behöva bråka om vem som ska gå till tvättstugan, tvättkorgen lär aldrig bli full!

Usch, jag ryser, jag är glad. Klart man ska ha en tvättmaskin om man har..... katt.


Nu ska jag stäääda och sjuuunga lite till den här sången

Cat Stevens- Sad Lisa


Kommentarer
Postat av: Carro R

sv: dom är köpta från H&M I Sthlm. Kostade bara 199! :D Finns i stan också, om dom inte är slut.

2011-05-18 @ 18:34:00
URL: http://www.ronnquiist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0