förvaring för sovrum

Såja, nu är det lördag.
Dock är inte den här lördagen ledig utan ikväll ska man jobba.
Slita och sådär medans dom flesta är ledig.
Hur som helst så blir det ju tillslut pengar.


Igår hämtade vi Jonas vattenskoter och körde hem till hans föräldrar, sen käkade vi.
Sen kröp vi upp i soffan och kollade på film hos Erik.
Lagomt trötta allihopa tror jag, både erik och jonas sov.

Men nu ska jag göra mig klar för att åka och jobba, måste torka håret och plocka i ordning lite granna.
Just därför tänkte jag tipsa er om smart förvaring..



En bänk eller liknande "pall" att ha i fotändan av sängen.
Lätt att öppna och slänga ner överkast och eventuella kuddar som man har på sängen eller helt enkelt peta ner allt annat som man vill få bort.

Hur smart?
Hur snyggt?
Där tar vi två flugor i en smäll...

Kommentarer
Postat av: Bella

jo det är sant. Jag har andra i säklten som är helt underbara får vara extra rädd om dom ist :) <3

2011-06-20 @ 17:00:54
URL: http://famwesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0