För ett väldoftande hem!

Har ni testat denna? Yankee Candle elektriska doftutlösare?
Man kopplar på den i ett eluttag och så sprider den en god doft i hemmet och värmer kropp och själ.

Jag vet att Kerstin som jag känner har en och hennes hem luktar hur mysigt och gott som helst.
Det luktar precis sådär som jag vill att det ska lukta här.
Har sagt hur länge som helst att jag ska köpa en sån där och sätta i hallen, som kan ge en god doft som första intryck på alla som kommer hit. Men har jag köpt någon än? nix.

Det finns refill att köpa så man måste inte köpa en ny uttags sak varje gång. Sen finns det fler olika dofter.
Dom jag vet är Home sweet home, Clean Cotton och någon Ros doft.
Tror det är Ros som Kerstin har..

Luftfräscharen räcker 6-8 veckor och den har 3 olika nivåer för hur mycket doft som ska späppas ut, och den kostar väl kring 200lappen om jag inte minns fel!


Kommentarer
Postat av: Carro

Men fy fan, en sån där skulle passa utmärkt i våran hall/kök. För de luktar verkligen gammalt och instängt här även fast man skurar golven och vädrar. Sjukt äckligt om man frågar mig.

Skulle ju passa utmärkt :)

Vars köper man sånt där? måste man beställa?

2011-06-14 @ 18:20:28
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0