bodypump-check

Ja för första gången har jag provat bodypump idag, kanske sista gången för den delen också.
Om jag ska vara ärlig så kommer min träningsverk i morgon kanske ta mitt liv.
Men jävlar vilken träning må jag säga..

Har jobbat idag med, och ska göra det i morgon sen är jag ledig en dag.
Måste bara säga det för att en ledig dag känns hemskt viktigt just nu, ni som inte har semester vet hur man njuter.

Nu ska jag försöka tjata till mig att få åka och köpa en chokladkaka eller något som jag kan smaska på medans vi kollar på film.
Jag har ju faktist gjort det nyttiga för idag, nu väntas ju belöning. haha


I morgon åker pappa till Thailand och vi som får stanna hemma får trycka på avundsjukan.
Han är väl värd det, men jag menar. Han var där hela December, och en gång i april eller något och nu ska han åka igen.
Somliga har väl det bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0