blödig kan vara förnamnet

Skönaste sovmorgonen har jag haft idag, vaknade faktist efter 1, vilket är otroligt när det är mig det handlar om.
Nu skulle vi egentligen åka och köpa en ram till våran fotoförstoring, jag hade tagit på mig skorna och gjort mig klar för Jonas sa att han var klar om ett par minuter. Men så kommer han aldrig och jag står spring-redo i hallen.
Jag skickar ett sms och säger att han ska höra av sig när jag ska gå ut. Nej men då tar det helt plötsligt 40 minuter.
Antar att det inte kommer hinnas köpa någon fotoram idag.
Vet inte varför jag blir otroligt less när det blir något emellan......

Istället sitter jag här med skorna på och är superless, funderar på att skita i hela grejen och låta den ligga ihoprullad i sin kartong.
Tror vi ska åka ut till mössön och hämta en ipod också vilket jag inte heller känner för.
Varför? 

Varför är jag så less? Igår var jag på ett fruktansvärt blödigt humör. Räckte med att jag klev i en vattenpöl.

Nej jag tror jag somnar om.

Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig! kram

2011-06-02 @ 20:28:40
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Carro

De skriker BEBIS-I-MAGEN. ;)

2011-06-03 @ 09:19:00
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Ahaaa, tyyypiskt :P

2011-06-03 @ 10:34:17
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0