tiden rinner iväg.

Såg ni mitt tidigare inlägg?
Jag älskar klockan, vet någon vart man kan få tag i en? eller hur mycket dom kostar?

Jag tror, jag tror att vi hade en sån när jag var liten?
Iallafall så hade Bella och Erik en nu, som dom fått av någon släkting till Erik.
Hur coola som helst, och hur snygga som helst.
Det är lite "skönheten och odjuret" känsla i den


Eftermiddagen och kvällen igår spenderades hemma hos Bella och Erik och lille Kihan.
Vi fikade, pratade och sen åkte vi och käkade och gick en liten sväng på stan.
Sen åkte vi hem och pratade lite mera!
Helt fantastiskt vad tiden går snabbt när man har roligt.
Mycket mysig kväll och det får jag tacka för. Sådana kvällar behövs!


Nu ska jag och Jonas städa, tro det eller ej men han har redan börjat, UTAN att jag har bett honom.
duttikille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0