smitare

Ja då har man gjort en jobbkväll.
Skulle egentligen göra ett ärende på stan men eftersom jag inte hade parkeringsbrickan med mig fick det vänta.
När jag kom till jobbet gjorde jag en trevlig upptäckt.

Någon otroligt klumpig och feg jävel har kört in i våran audi.
Hela bakskärmen (kofångaren?) har spruckit och har låtsnat från fästet vid hjulet så den pekar utåt.
Fantastiskt vad kul. Smitare!

När jag hade slutat och skulle låsa allt så låste jag in min nyckel i köket bakom grindarna med hänglås på, så jag kunde inte låsa alla andra dörrar och lämna in larmet, så jag måsta gå till natten och be dom låsa upp dörrarna igen.
Kul? Pinsamt?

Nu tänker jag göra kväll för nu är min kropp S L U T.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Du får hålla ögonen öppna några dagar framöver så kanske det kommer någon med röd färg på sin kofångare....kram kram

2011-07-21 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0