pizzabröd

jag överlevde!
Jag överlevde träningen, trodde inte jag skulle orka hela fysträningen eftersom jag inte tränat på länge, men i did.
Man är ju nästan fit for fight utan träning. eller?

När jag gick ut i bilen, så kände jag att jag hade mjölksyra i vaderna
. Så i morgon kommer jag nog ha en träningsverk för hela sverige..


Nu har jag precis ätit varma mackor med tacosås och ost och oregano på. Mums.
Smakar faktist rätt likt billys panpizza. ccooooolt!
Här näst så kryper vi nu ner i sängen framför One tree hill.

godnatt



Kommentarer
Postat av: svar från din Bästis

ÅÅH, jag jag ser fram emot att ha en dag med lilla dig :) idag faktiskt!

2011-01-11 @ 00:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0