dålig

Fyfan rent ut sagt vad dålig jag blivit på att uppdatera..
I thailand var det en sak, men nu har jag bara sovit ända sen jag kom hem. Har inte gjort något alls i princip..
SKÄRPNING

Nyår firades med världens bästa människor, gick hem och la mig vid halv 2, eftersom jag varit sjuk på dagen. Sov och sov och vaknade halv 5 på eftermiddagen dagen efter. Då åkte jag och boyfriend och handlade och sen åt jag några tuggor av maten, och somnade åter igen...
Sov hela kvällen och hela natten sen vaknade jag 5 på morgonen PIGG, bad om datorn, fick den inte, vart irriterad och somnade om igen. Sen klev vi upp vid 10 igen.
Helt sjukt vad sömn jag har tagit igen..

Igår då fixade vi sängen som jag fått, en säng från 1700 talet, som vi körde ut till älsklingens föräldrar och har målat i vitt..  Måste måla den en gång till idag.

 Nu ska jag snart kliva upp, jag och Kim har sovmorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0