första bilden med kamerafiltret!

Fy vad less jag blir på allt som har med bank att göra!
Sist jag var där och beställde kortet så frågade dom om adressen stämde, jag sa nej och berättade min nya adress.
Men nu när jag var där så hade jag fortfarande min gamla adress?
Dom sa " ja men vi har den som skatteverket har"
Ja men varför frågade dom sist då om adressen stämde?
NOLL KOLL.

Nu skulle jag iallafall få hämta mitt nya kort hos banken, så kanske i slutet av den här veckan eller i början av nästa får jag det. Snabbast va? Lessast JA!

Hur som helst, när jag kom hem från banken så ser jag posten, och i våran lilla brevlåda ramlade mitt brev ner.
Jajjamen, nu har mina kamera saker kommit.
Ett close-up filter och en fjärrdosa. Fy vad roligt!

Nu vill jag bara sluta jobba så jag kan fotografera.
Äh, sitter i soffan en kvart till sen så måste jag åka..
Bjuder er därför på första kortet med close-up filtret och fjärrisen.
Latero!



fantastiskt fin bild på en otrolig pärnäsa? haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0