Kraftsmycket, slå in dina önskningar!


Ja denna "ring" som underligt dök upp i mitt hem.
Jag har alltid funderat hur den kommit dit och vad det är.
Och jag måste berätta att när jag var hos mamma, så har hon ett likadant fast en annan text på.
Den heter Amulettring.

Hon berättar att det där är ett "kraftsmycke",  ett smycke som man kan "ladda" med något man vill önska in i sitt liv.
Min mamma är mottaglig för andar tror jag, och jag litar på hennes ord att "det var nog meningen att den skulle landa hemma hos dig".
Jag ser det här som något stort faktist, kanske ni tycker att jag är töntig nu men jag gör verkligen det.
Jag tror på att den har en anledning att den hamnat i mina händer..

Jag ska fixa en kedja till den, sen väntar jag även på att mamma ska skicka över instruktionerna om hur jag kan "ladda" den. Jag har ju en stor önskan långt inpå mitt hjärta, kanske vill amuletten hjälpa mig?


Det är ett "kraftsmycke" som man iallafall kan köpa i en butik i Gävle, vet inte vad den heter.
Sen kan man beställa från en sida jag hittat på internet som heter Solkristallen.com







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0