frissa håret!

Haft en dag på stan med Isabel, IGEN.
Vi hade i princip inget annat att göra, så vi var där och kollade lite.
Jag fick med mig ett par leggings med mig hem, och Bella en liten surprise för sin boyfriend.

Vi satte oss och fikade på Myran's och pillade med hans present.
Fantastiskt vad god bullarna är där, dom med vanilj i, jag tvekar inte på att äta upp en hel, haha!
Det var vi värd efter promenaden i morse ;)

Jag var in och bokade klipp och färgtid idag, eftersom min utväxt är halva huvudet efter bara nån vecka, det har växt snabbt nu, så i morgon klockan 2 har jag tid.
ÄNTLIGEN. 800 kr för färg och klipp, det får man bara inte gnälla över!

Nu ska vi ställa oss i duschen sen laga lite korvstroganoff och ris, muuums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0