Cream

Cream i butiken säljer rätt bra och har fått massor av höstnyheter.
En skinnjacka som vi har är jag ordentligt sugen på, men är det för kallt med skinnjacka nu?
Jag har ju en med mudd i hals och midja och i ärmarna, men den är ju otroligt ful, och den här är en kort modell med spänne i hals och midja, en mer "mc jacka".
Den kostar 999:- i butik, jag kan nu köpa den för ca 450:-

Är det värt att köpa jackan nu, jag menar kommer dom hålla sig i "trenden" till våren? eller kommer det vara något nytt i vår som kommer vara populärt.
Iförsig är det ingen stor peng, men tänk vad mycket annat man kan köpa för dom pengarna..

Tänkte iallafall visa er den underbara jackan från Cream, ni kan även gå in och beställa den online här


Här har Pernilla på sig jackan, jag valde henne som modell när jackan skulle ut i webshoppen.
Hon har även på sig mössa och vantar som också finns på hemsidan.

Fick även en leverans med nya Baglady smycken, så tänkte att det ska väl också uppdateras inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0