objektiv

Har blivit desperat, vill ha ett nytt objektiv till min kamera, den är skittråkig!
Jag skulle vilja ha ett sigma.. typ 200...
Fattar egentligen ingenting, trots 3 årig fotoutbildning. Men det är väl skitsamma? ;)

Skaffar jag mig inte ett nytt objektiv snart, så tänker jag sälja kameran, så om det intresserar någon att köpa en nikon d40 med  nikkor 18-55mm objektiv, call me!

Kan egentligen  sälja den och skaffa bättre kamerahus med, men jag är så fattig.. Har faktist lite skulder, med tanke på att man har en thailandsresa som man ska slösa pengar på.. Eller slösa? kan man verkligen kalla det slösa när man får åka till världens underbaraste sommarstuga, i världens underbaraste land? Näe.. det är inte slösa. Det kallas.... PRIORITERA. Kanske.. Hittar inte det rätta ordet.

Jag vill iallafall ha en kamera som är jättebra att knäppa närbilder med, så man kan få snygga porträtt med helt suddig bakgrund.. Svårt med min kassa lilla klump.

Nästa investering blir iallafall ett sigma, ett måste innan Thailandsresan i December..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0