godmorgon Chai Latté och Yoghurt!

Nu är det morgon, jag var skitdålig på uppdatera bloggen igår, i know.
Men jag jobbade, sen direkt efer så gick jag på skutan och fikade.
Sen hade jag ju lovat min pappa att städa ur lägenheten, han var så nervös. Tönten.
Så då gick jag hem, käkade tacos sen upp på öster för att plocka ur lägenheten, gjort på 2 timmar med hjälp.
FINEMANG, tack så mycket :)

Nu är det morgon, jag sitter och färgar ögonbrynen och dricker chai latté,
 ni vet vad det är va?
:)
Mums. Sen äter jag ju min heliga yoghurt, aprikos och passion.

Bästa frukosten. Ska snart bege mig till jobbet. Eller ja, om en halvtimme!

Har tappat bort sladden till kameran, så jag kan inte lägga upp några bilder. Kanske att den är på jobbet!
Får hoppas på det ;)

Har även ett jätteintressant ämne att ta upp i bloggen, som handlar om religioner.
Är det något annat ni vill att jag ska skriva om så säg till :)

Nu ska jag mumsa i mig frukosten.
Shit. NU har jag glömt tiden för ögonbrynsfärgningen, den är snabbfärgning på typ 30 sek, dock har den suttit 10 miuter på mig nu
haha.
typiskt mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0