föräldrautbildning

Hej!
Har haft Emma och Casper här på förmiddagen.
Dom hade med sig fika bröd och en otroligt fin "i väntans tider" blomma.
 dom är så snälla och skämmer bort mig med blommor varje gång vi ses ;)
Nu har jag vilat en sväng och ska göra mig klar för sista gången på föräldrautbildningen, äntligen!
Tycker inte att det har varit så himla lärorikt som jag hoppats på att det skulle vara, men vi har ju haft något att fördriva tiden med i fyra veckor iallafall.
 
Snälla, rara, lilla du i magen, jag vill hemskt gärna ha dig i min famn nu. Vi längtar något enormt efter dig.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie - 19år & mamma till Elias

Men så söööt! :)

2012-08-29 @ 20:59:29
URL: http://nilsonee.vimedbarn.se
Postat av: Emelie - 19år & mamma till Elias

Har faktiskt läst din blogg ett tag, men har aldrig lämnat något fotspår, haha! :)

2012-08-30 @ 09:02:13
URL: http://nilsonee.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0