Dom där byxorna

Hej!
Ännu en onsdag är här, vilket betyder att vi har passerat ännu en tisdag igår.
Glömde totalt bort att slänga in en ny veckobild, så därför kommer den ikväll istället.
 
Igår sprang jag över ett par otroligt mysiga byxor till liten på Åhléns.
Jag fick inte köpa dom för Julia (antagligen för present) MEN jag kunde knappt somna igår för jag tänkte på dom där byxorna.
Så idag måste jag nog springa in och köpa med mig ett par.
För tänk O M dom skulle sälja slut, skulle aldrig förlåta mig själv (kanske liiiite överdrivet)
 
Nu sitter jag i köket med mitt sprängtjocka huvud.
Får hög puls samt ett otroligt tryck i huvudet vissa tider på dagen.
Skönt att det snart borde vara över. Bara att bita ihop dom sista dagarna nu.
 
Nu ska jag nog ta och försöka göra mig klar, för klockan 3 ska vi på föräldrautbildning.
Hoppas ni får en fin dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0