the golden watch is ticking

Eftersom min svarta knokk klocka är som försvunnen så är det dags att fixa en till klocka.
Jag har bara min silvriga klocka nu, har en "gubbklocka" med läderband också, men den står stilla..

Jag vill ha en sån här klocka. Jag vet att det ligger en hemma hos mamma som måste lagas.
Det är mormors gamla och den är jättefin, dock vill jag ha den fungerande.

Positiva med klockan är att det är elastiskt bandet, så man inte behöver hålla på med knäppen, utan bara kan dra på den liksom...


Kommentarer
Postat av: ulrika



Nej jag har inte den klocka hemma hos mig, den har nog morfar... jag har hennes nya klocka, som hon köpte när den där gick sönder. kram kram

2011-05-12 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0