Kim har blivit pappa!

Tog en promenad i morse runt halv 11, supermysigt när det föll små flingor från himlen. Gick upp till NCC och städade lite åt dom och sen kom Jonas och hämtade mig. Det uppskattades att vi lunchade tacos hemma, tillsammans, trots att han jobbar. Kanonmysigt! Sen sa jag att jag skulle lägga mig i soffan och napa lite, ladda en film men fortfarande har jag inte stängt igen ögonen. Får se om jag och grabbarna ska gymma idag när dom slutat, sen så ska vi åka till Njutis och kika. Kim blev ju pappa till tre stycken små missar igår kväll. Tydligen var alla lik kimmie. Måste ju få se hans små underverk! Det kommer ju komma en till kull med katter om en vecka. Kim är som tomten, "tomten är far till alla barnen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0