morgonpromenad

Godmorgon solstrålar!
Jag vet inte men mitt liv har förändrats.
Sedan i söndags har jag inte tyckt att det har varit jobbigt att vakna.
Mitt liv har vänts upp-och-ner fast till ett bra resultat.

Jag tror livet behöver lite överraskningar, hjärtat behöver få klappa snabbt någongång.


Jag ligger fortfarande i sängen, ska väl kliva upp snart och ta något att äta sen en promenad runt lillfjärden.
Efter det måste jag verkligen in på banken och fixa ett nytt bankkort, dom hade ju stängt igår när jag var där.

Hur som helst, klockan 12 kommer kärleken hem och ska äta lunch hemma med mig.
Då har han med sig våra ringar♥

Jag kommer nog skriva mer senare, måste ju visa dom också!
Men nu ska jag göra det som ska göras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0