jaha, adressändringen klar efter sisådär ett halvår!

Såg ni att jag lagt ut kameran för försäljning?
Den ligger även på blocket.

Jag är inte alls särskilt intresserad av att jobba ikväll, men man måste.
Det är ju trots allt 2 ynka arbetsdagar kvar, fy... Ångest

Måste ner på banken innan jobbet och beställa ett nytt kort, igen.
Eftersom sist jag beställde mitt bankkort så stog jag tydligen inte skriven på den här adressen.
Men nu gör jag det och då kanske mitt bankkort kan komma fram hit? Vad tror ni? ;)

Måste få klaga lite på adressändring.se, seriöst?! Dom försöker ge oss en snabbare väg för att ändra adressen, men istället tar det ett halv år? Om jag inte minns fel så skickade jag in min adressändring i oktober/november och NU är den klar?  känns ju förjävligt med tanke på att jag kanske har missat något i min post?
Nej jag rekommenderar att gå till skatteverket DIREKT istället för att ta den här omvägen jag har tagit. USCH.

Nej göra sig klar kanske så det händer något idag.
Vill helst ligga kvar i soffan heeeela dagen eftersom vädret su***
Och att se kimpenklumpen ligga raklång och utsträckt i soffan gör mig inte alls mer sugen på jobb!

latero friends!

Yes please, i want to live in white.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0