en helg utan internet...

Hej igen! Hur mår alla?
Har varit utan internet sedan i lördags och har verkligen inte känt mig mer handikappad någongång.
Är jag verkligen så beroende av internet? verkar lurt!
Dock saknade jag även att lyssna på musik vilket inte går här utan internet.
Vi är för nutida så vi har ingen stereo, haha...

I fredags åkte jag iallafall till Gävle och lämnade över kameran till sin nya ägare.
En tjej som heter Alexia och bloggar för annonsbladet.se. Hennes blogg hittar ni här!
Sen var vi till syrran i hennes nya lägenhet också.

I lördags hände jag med tjejerna, sen en utgång.
Igår var det ingenting som hände, åkte och åt middag med svärföräldrarna i Bjuråker, mums.

Ja jag kände inte för att ge mig in och skriva en massa just nu, har varit på stan idag med världens finaste Bella och Kihan. Åt en klämgrillsmacka på 24an och gick runt och kikade. Mysigt...
Nu väntar jag på kärleken, vi ska ner på stan och kolla om ringarna är klara. Det är på tiden nu känner jag!!

Så, more updates senare.

PS. Nya Kameran är på väääääg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0