"där jag ligger sömnlös"

Godmorgon alla sleepyheads!
Fruktansvärt tråkigt väder att vakna till idag, jag ställde klockan vid 9, trots att jag somnade vid 4 inatt.
Vet inte varför jag har så svårt att somna, men jag hoppas det vänder när jag börjar skolan, annars blir det tufft!

Nu sitter jag med håret inlindat i silverschampoo eftersom jag gjorde slingor igår och sov med hårinpackning inatt.
Mitt hår mår inte alls särskilt bra, så nu är det enough såvida jag inte vill bli en aningens korthårigare eller ännu värre flintskallig. Fan hur kan jag ens leka med tanken?!

Anyway, ska ner på jobbet idag och hämta ut kläder eftersom jag ska jobba hela helgen. Dom som har hand om kläderna jobbar bara på vardagar, så jag måste se till att få ut innan så jag slipper jobba i mina kläder.
Sen ska jag även hinna till skolan en sväng, behöver lite mer information än det jag har, som är typ... Ingenting?
Uh, jag har faktist dålig koll på allt tror jag!

En sväng på Jysk ska jag försöka hinna med, behöver en liten makeover i våran hall. Men vi får se, känns en aningen bökigt att göra det själv.
VI får se vad som hinns, först och främst ska jag skölja ur håret. Men det ska få sitta ett tag först!
Latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0