En hel natt

Det här med sömn verkar vara ett hett ämne för småbarnsföräldrar.
Jag har sagt att så länge man sover på natten gör det inget att man gör morgon klockan 6-7.
Och.... Den senaste tiden har Ia-Li vaknat 2 gånger för snutta lite på mammas bröst, sen gjort morgon klockan 6. Suck.....

Men!
Tror hon somnade vid 9 igår, sov natten igenom och klockan 7 i morse tog jag upp henne från sin säng. 7?!? Vågar inte hurra än.
Har gett henne nappen 2 gånger när jag hört att hon börjat vrida sig lite.
Men... Det innebär kanske att amningen helt är över?

Min stora flicka växer och förändras så mycket.
Jag blir så nyfiken på henne som person.
Lilla hjärtat vårat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0