Vi gör allt

Hej!
Har inte blivit nå skrivande på ett tag.
Igår var vi iväg till Söderhamn och åt middag med Jonas släktingar på en gammal hälsingegård.
Var otroligt mysigt!
När vi kom hem så tog vi en promenad på 1timme och 20 minuter, herregud vad man vill prova allt som kan få förlossningen att komma igång.
Tydligen fungerade inte den promenaden, Im still fat!

Idag har jag slängt in alla sängkläder i tvätten, sen har jag ätit lunch hos Bella!
Här jagade vi getingar i köket också, skratta ska tydligen också kunna bidra ;)

Nu ska vi ta en sväng på stan och så.
Får se om jag skriver mer sen!
Njut i solen så länge


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har hört att prinsesstårta ska vara bra också ;-) kram mamma

2012-09-03 @ 16:07:43
Postat av: Sussi

Hinnsvepning hjälpte mig.

Svar: Hinnsvepning ska jag få göra på torsdag om den lilla inte tittat ut innan :)
Sandra Westlin

2012-09-04 @ 13:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0