Gravid vecka 40!

Pang så går vi in i sista graviditetsveckan. Vi har alltså prick 7 dagar kvar till beräknad födsel.
Shit pommes.
Vi invigde iallafall vecka 40 med en liten blodklump i morse, antagligen en del av slemproppen som släppte.
Känns iallafall som om det är ett tecken på att vi kommer närmare förlossningen.
Mer än så har jag inte på känn för tillfället. Men det kommer nog!
 
Annars då? Jo tröttsamt, en lång väntan som absolut är värd sina timmar.
Jag är sprickfärdig och otroligt klumpig.
På bilden tycker jag mig se att magen har sjunkit ännu mera ner, och det stämmer troligen.
Huvudet känns halvvägs ute "där nere"

Men vi väntar, vi längtar varje minut.
Snart har vi vårat allt i famnen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormor längtar så efter tösabiten<3

2012-09-04 @ 20:26:59
Postat av: Emmisis

Så otroligt vackert vännen... <3

Svar: hjärta dig
Sandra Westlin

2012-09-04 @ 21:27:04
URL: http://emma8513.wordpress.com
Postat av: klara

Kör färdknäppen! Det gjorde jag och min sambo när slemproppen gick ( inte speciellt njutsamt men allt för att få ut bebisen ) och efter fyra timmar gick vattnet :)

Svar: haha, ja det ska vi kanske ta och prova. Man gör ju allt för att försöka få sin bebis i famnen :)
Sandra Westlin

2012-09-05 @ 13:15:21
Postat av: Stina

Hej! Ville bara säga att jag kikar in hos dej ibland, men har blivit dåligt med kommentarer för har haft min krångliga blogg på hyllan ett tag så struntat i att logga in på datorn..
Men nu blir det nog ändring på det när jag har nya bloggen :)

Snart kommer eran sessa! :) Kram!

Svar: Vad roligt :) Ja, jag kommer följa er resa mot er lilla skatt också!
Kramis
Sandra Westlin

2012-09-06 @ 10:02:14
URL: http://stinatrasselsudd.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0