7 september

Hej på er solstrålar!
Idag är det 7 september, vilket betyder att marknan drar igång här i Hudiksvall.
Finns det något som jag ser fram emot under hela året så är det marknadshelgen. Lustigt?
Nej jag tycker bara att det är så otroligt mysigt att alla är på ett och samma ställe.
Det luktar brända mandlar, det finns massa stånd att stå och kika i, nougat och allt vad marknaden innebär.
Antar att jag kommer spendera ett tonvis timmar där i helgen, kanske effektivt för att få ut den lilla rackaren inne i magen också. långa promenader!
 
 7 september innebär också att min fina pappa fyller år. Och i år, 2012 så blir han tillockmed 50år.
Konstigt att alla blir äldre va?    han firar iallafall sin födelsedag nere i Thailand, det är han värd.


7 september har idag också en till punkt att skriva om.
Idag är det nämligen BF för mig OM vi skulle räknat från senaste mensen.
Nu flyttades det ju till 11 efter ultraljudet.
Ja, än så länge har ju ingen bebis gett sig till känna om att vilja kika ut just idag heller, så jag får väl lita på den 11e istället.
Men vore ju bra lustigt om hon vela kika ut på sin morfars 50årsdag.
Vilken dag, vi skulle aldrig glömma.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene Langborg

Jag tror på idag, jag!

Matilda är född på sin morfars dag :-)

Kram Helene

2012-09-07 @ 11:42:59
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com.
Postat av: ulrika

Syns i morgon!!! längtar efter er alla 4. kram kram mamma

2012-09-07 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0