Projekt; Hallen!

efter kalaset hos Ia's gammelmoffa idag satte vi igång med hallen.
Äntligen har jag fått något att visa upp för er, något vi har lyckats göra här hemma efter våran långa paus.
 
Vi har ju byggt en liten "garderob" som vi skulle sätta klädhängare och skohylla i,.
Idag fick vi dit en klädhängare och vi kan bocka av det från listan.
Det känns superskönt att hänga undan våra jackor från den andra klädhängaren i hallen där gästerna hänger av sig.
 
Nu hänger våra nya hellyhansen jackor lyxigt på en gammal brödpinne från en bagarstuga hos J's föräldrar.
Repet har också ett x antal år på nacken och är även det ett fynd från Jonas föräldrar.
Jag är supernöjd och har fått hallen i temat jag vela ha, Natur och gammalt!
 
Billigare lösning får man leta efter.
Vi har även fått upp tavlan på väggen och bytt ut skylten på toalettdörren.
Toa skylten och tavlan har jag fyndat på QuriÅsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0