Maison Belle tvättmedel

 Var och hälsade på hos Kerstin förra veckan och hon "sponsrade" mig med två flaskor tvättmedel.
Jag har då aldrig sett på maken hur GOTT detta tvättmedel luktar.
Det luktar så j**** gott att jag var tvungen att hänga en pyamas i köket så det skulle sprida sig lite.
Maison Belle har även massa rengöringsmedel som har fantastiska dofter, det luktar verkligen bra om allt.
Dom har fått in några julnyheter också som jag varit och sniffat på!
 
Ta en kik in på Kerstins webshop, hemtrevnad.nu och lägg en order så ni får uppleva den här underbara doften.
Ni kommer inte bli missnöjda! (däremot beroende. hihi)
 
 
www.hemtrevnad.nu
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips. Häll lite tvättmedel/sköljmedel i en sprayflaska och blanda ut med lite vatten. Sen sprayar du på gardinerna i varje rum då och då, så lucktar det lite överallt :) såg de på tv en gång hehe

Svar: Smart, det har jag inte tänkt på.Man kanske ska göra det på soffan! Annars har jag en sån där möbelspray med doft som man kan använda, men antar att det håller bättre med lukten av sköljmedel :)
Sandra Westlin

2012-11-01 @ 14:10:21
URL: http://Williams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0