weekend

Hej alla fina!
Som vanligt så är jag nere i en svacka här inne. Kommer inte allt för mycket nedskrivet från mitt håll!

Har varit rätt fullt upp senaste tiden, men det börjar ordna upp sig.
Och alldeles strax får ni veta vad som legat på lur...

Igår kom min fina mamma och syster upp från gävle, vi åt thaimat med morfar, morbror och hans tjej.
Så det vart en mysig familjestund på eftermiddagen.
På dagen var vi och kollade på fotboll och mådde bra av en hel utedag.

Idag är jag i någon slags koma och har inte ens hoppat i kläder än, och tänker nog inte göra det heller!
Jag och Kim ligger på hela ryggen i soffan..


Hur har er helg varit? Solsken och långa utedagar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0