två av de vackraste stunderna i mitt liv


Vi har gått in i Maj månad och tiden går faktist fruktansvärt snabbt. Snart kanske det tillockmed är september?
Fast.. snabbspola ska vi inte göra, måste hinna med att njuta av tiden med lillis i magen.

Tycker livet är bra fantastiskt just nu. Värmen och solen är här och lyckoruset sprudlar i kroppen.
Det är så här jag tycker livet ska kännas, året runt... Vi kan klippa bort kladdiga vintrar och blsåiga höstar.
Låt det vara såhär, och gärna lite varmare ändå :)

Kan säga att jag blir så lycklig när jag ser den här bilden, två av de vackraste sakerna som hänt i mitt liv på en och samma bild. Och dom två händelserna har min kärlek sett till att jag fått uppleva!
Hur tacksam och stolt, hur kär och galen kan man bli? Oändlig kärlek..

Vad glad jag är att jag fått uppleva dom här fina sakerna med min Jonas.
Och vad jag ser fram emot att få vårat lilla mirakel till världen, en stor omställning som jag vet att vi kommer klara galant
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0