Stickad Åkpåse!

Hallå vänner!
Har inte skrivit något här idag för att jag inte visste vad jag skulle skriva i morse. Vilka problem va? haha

Var iallafall på stan en sväng med Bella och bytte tröjorna jag köpte igår, sen tog vi en mjukglass med Sigrid och kollade lite på Åhlens.
Sen drog jag och bella till dakapo och kikade.
Så ännu en dag kan man bocka av, i morgon väntas iallafall jobb..

I morse hittade jag något så ljuvligt som jag bara MÅSTE ha till bebis.
En stickad åkpåse, så  fint kommer det bli i våran vagn.
Dock var denna något dyr, så jag har bestämt mig för att göra en själv.
Kanske, Kanske kommer ta hjälp av farmor till att göra stickningarna. Vi får se hur krångligt jag tänker göra!



Dessa kommer från RisaRosa.No
 och kostar 2999:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0