Myser

Vi har det bra nu jag och Kim.
Han får lite kel medans jag får lite värme.
Han älskar att få ligga helt Ivägen, helst så jag bara kan se honom och inte röra mig mer än att klia på honom.
Vad han kan!'
Dessutom är han en Maine coon/norsk skogskatt, så googla det om du inte vet vad det är för ras ;)

Har insett att vi har en sjukt klyftig katt, han väcker mig vid 2 när han vill ut, sen när han vill in (kan vara på morgonen eller vid 5) så sitter han nedanför fönstren och skriker, han fattar att vi inte hör honom vid dörren, så han springer runt huset.
Våran hjärnforskare!

Nej men iallafall ska jag snart krypa ur sängen, magen skriker av hunger, trots att jag åt rätt sent igår.
Har inga planer av denna dagen heller, så vi får väl se vad jag kommer på att göra! Det ser ut som vi har fint väder iallafall...
Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för tipset om Bumbon! :D De blir nog att åka och kolla på en sån idag. Alltid skönt att höra folks åsikter om den! Kramar.

2012-05-07 @ 10:51:26
Postat av: ♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥

Grattis till graviditeten :)

Va mysigt med buffarna du fick med på film

kram

2012-05-07 @ 11:11:36
URL: http://treblirfem.blogg.se/
Postat av: Ida

söt han verkar vara! lilltuss :)

2012-05-07 @ 16:14:31
URL: http://idakristinasjodin.blogspot.se/
Postat av: Sara - Sebastians mamma & väntar lillasyster

Maine coon är så hemskt fina, vi tänkte köpa en men det blev inte så vi köpte oss en annan helt enkelt ! :D

2012-05-07 @ 20:50:58
URL: http://saraeedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0