jag, du, vi & kärleken


Störst av allt är kärleken till er.



Jag har precis lagt upp fossingarna i högläge och mumsat i mig en risifrutti, oj vad trötta dom är efter en arbetsdag dom där längst nere på kroppen..
Men det är bara att kämpa på för det blir värre....
Idag ska vi till Jonas farmor och gratta henne sen så ska jag upp till Bella och ha kvalitetstid med Kihan.
Ska passa på och mysa sönder honom lite nu, lillskiten!

Just det, innan jobbet sprang jag in på apoteket och skulle köpa mig en bra nässpray eftersom jag varit sömnlös inatt pga nästäppa (finns ju faktist inget jobbigare).
Och naturligtvis fick jag hjälp av en "dam".
Hon berättar att det här ska jag inte använda och det där är bra bla bla bla....
NATURLIGTVIS, så får hon mig att köpa en nässpraysJÄVEL för 100kronor... 100 K R O N O R!
Jag kände mig lurad, och jag kände mig precis som Mia skäringer i Solsidan då hon köper en amningsfotölj.
K L A R T  min arma näsa ska ha det bästa... och plånboken det värsta!

aja....Antar att det kommer bli en rätt sen kväll ikväll då vi ska göra middag när vi är hemma igen så vi får se om jag hinner in med något mer inlägg eller om vi ska höras i morgon istället.

Åh nu fick jag halsbränna också till råga på allt.... 

Kommentarer
Postat av: ulrika

Älskar er <3<3

2012-05-10 @ 17:13:04
Postat av: Trees mamma i London

Vilken fiin bild! kan inte förstå varför vi aldrig tog en sådan xD

ta massa bilder, man önskar lätt att man tog fler! men man e ju så inne i längtan så man glömmer av att man KANSKE en dag vill kolla tillbaka på magen också. :P

2012-05-10 @ 20:53:34
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Emma

Naaaw, gullig bild! :)

2012-05-11 @ 08:20:03
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Angelica- mamma till Leia &gravid med lillasyster <3

Vilken otroligt fin bild, så mycket kärlek!

2012-05-14 @ 09:39:40
URL: http://angelicasandberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0