its a sunny tuesday

Godmorgon!
Solen skiner idag också, underbart!

Idag är det tisdag igen vilket betyder att vi går in i vecka 23.
Jag tycker det rusar på i en jäkla fart. Måste hinna med allt också.
Det säger jag varje vecka... jag vet!
Hur som helst så kommer det upp en bild på magen senare.


Idag har jag inga planer förutom att följa med Bella till hälsocentralen, ska passa Kihan medans hon ska dit.
Så det är väl dagens to do list.
Känns som om jag borde göra någon nytta men jag har verkligen ingen lust alls.
Kan det vara vädret som gör att det är förbjudet att vara inne?

Man kan ju inte städa när det är sol? ;)

bilder jag knäppte igår när jag var ute på promenad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0