En timmes promenad

Godmorgon!
Hoppas alla har sovit gott?
Inatt har jag konstigt nog sovit riktigt djupt för en gångs skull, annars vaknar jag ett par gånger, men inte inatt!
MEN trots det så känner jag mig inte utvilad, är i en djup koma! Haha

Har precis gjort en skål med fibergröt och sen ska jag göra mig klar för en timmes promenad mot jobbet.
Rätt hurtigt ändå att gå till jobbet? Känner mig riktigt duktig jag faktist!
Det gör inte min kropp dumt....

Ska slänga i mig frukosten nu!
Ha en bra dag..


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: absolut, jag kommer uppdatera med jämna mellanrum om produkterna och visa resultat :)

2012-05-20 @ 14:28:01
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0