en liten prinsessa är född!

Vad kul att ni hänger kvar här och delar med er av era erfarenheter, det är braa för ett frågetecken som mig! :)

Ja inatt fick Simone och Fredrik sin lilla flicka och jag är sååå glad för deras skull!
Nu börjar min längtan efter våran baby verkligen ta fart, nu när jag vet att hon börjar bli "redo" och bara ska växa på sig en del först.
Men stanna gärna 15 veckor till där inne och gör mamma fetare!

Iallafall hade jag tänkt mig en promenad idag, låååååång sådan eftersom jag har fixat musik till min mobil.
(haft iphone sedan....4 år kanske? Men aldrig fått in musik på en)
Men när jag vaknar så smattrar det på som tusan på fönsterbläcket.
En filt i soffan med frukost framför en film får det faktist bli idag, i hopp om att det kanske slutar regna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0