blodomloppet

Hej på er!
Sitter i soffan och lider av en enorm koma. Orkar ingenting och vill bara sova hela tiden.
Antagligen är det så det kan vara, bebis plockar min energi.

Ikväll ska jag iallafall gå blodomloppet med jobbet, så då får jag komma ut och få lite ny energi, det behövs!
Sen efteråt blir det fika och sådär. Bara hoppas vädret tänker vara på vår sida!


Har suttit och läst massa pyssel och inredningsbloggar och har ett enormt sug av att göra något kreativt.
Var längesedan nu, men förhoppningsvis kommer jag komma igång med ett lapptäcke till barnvagnen snart.
Har dock hur mycket som helst att göra, som tyvärr kommer prioriteras framför min hobby.
I morgon får ni veta vad jag pratar om.
I morgon går vi ju även in i vecka 25. Bara 15 veckor kvar tills våran lilla prinsessa är beräknad att titta ut till oss !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0