mamajeans?

tjenamors!
Vilken underbar helg jag har haft må jag säga. Det finns så små saker som gör så mycket...

Vårat lilla hjärta har gjort sig tillkänna! Jag har äntligen kunnat sätta finger på att det är du som rör dig där inne.
Känslan var helt otrolig, vilken lättnad och vilken lycka!
Tillockmed Jonas har fått känna att det rör sig där inne. Vi pratar ju inte karatesparkar, men små buffar som känns ända ut. Kanske beror på min storlek som man kan känna på utsidan.
Oj så vi längtar efter dig mini!


Var iallafall på stan i lördags i jakt på mammabyxor. Gråter när jag inser att de enda byxor jag kan ha är strumpbyxor. Hur man nu löser det när man inte har långa tröjor så det räcker till varje dag.
Måste verkligen ha tag på ett par mamajeans.
MEN. I hudiksvall finns det inte mammabyxor. Inte på en enda affär. How come?
Det är ju kaos, inte ett endaste par. Nehepp....
Får klara mig i mina strumpbyxor den här veckan. På fredag åker vi ju ändå till Gävle så får ta mig tid att skaffa ett par då!

Såg att Polarn och Pyret hade rätt snygga mammabyxor, men det kostar ju dessvärre därefter också.
Dom är ju tyvärr inte känd för att ha låga priser.

Har ni några tips på snygga mammajeans? Bra pris och sköna?


Dessa är ju supersnygga, dock tre kvarts (lite tidigt än?) till priset av 699;-
från shop.mammaglad.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beställ på hm.se där är det mycket bättre priser:)

2012-03-26 @ 15:16:31
Postat av: Elin

H&M i Sundsvall o Gävle har mammakläder :)

2012-03-26 @ 15:47:20
Postat av: Emmis

Jag har ett par från h&m som är jätte sköna, mycket billigare än Polarn också, annars kan du ju kika på tradera, brukar kunna göra fynd där... :-) Jag har förvisso 3st från Polarn, två med hög mudd och ett par med låg mudd, och de med hög mudd som går över hela magen är helt klart mina favoriter, dom köpte jag begagnad, men hur sliten blir dom egentligen då om man har dom till ett barn, jeans håller ju liksom i evigheter känns det som... :-)

2012-03-26 @ 17:22:08
URL: http://emma8513.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0