"jag är gravid..."

Ja nu kommer det här inlägget om hur jag fick reda på att jag var gravid.
"när man minst anar det, så händer det" och det kan jag då skriva upp, att det stämmer!


På nyår, den 31/12 2011 så tyckte jag att jag kände mig jätte knepig i kroppen. Jag hade några nätter innan vaknat mitt i natten och i princip fått sprungit med händerna mellan benen i tron på att mensen komma skall.
Men icke. Den kom inte.  Vi var hos min mamma och skulle fira min lilla kusin som fyllde 1 på nyår, samt fira nyår med henne.

På nyår kände jag inte alls för att dricka alkohol, så jag höll mig nykter som chaufför åt de som drack.
Så redan då kände jag på mig att det var något där i kroppen som stod helt RÄTT till:
Den 1a januari, då skulle vi åka hem till Hudiksvall igen och jag frågade mamma "Hur kändes det när du var gravid?/hur visste du att du var gravid?"
Den frågan skulle jag kunna besvarat själv...

Vi satt i bilen på vägen hem och diskuterade namn, och när vi var hemma sen bestämde vi oss för att självklart åka och inhandla tester.
sagt och gjort, vi testade och vilken överraskning vi fick.
1 januari 2012-den lyckligaste dagen hittils!


test nr 2.






Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: Ja i stort sätt fotar jag manuellt. Har dock autofokus men jag sätter fokuspunkten själv :)

2012-03-13 @ 19:24:35
URL: http://endenise.se
Postat av: Angelica

Åhh vilken underbar känsla :)

2012-03-13 @ 21:22:23
URL: http://www.angelicasandberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0