house

Carro kom över igår, vi skulle luncha och ta en promenad.
Promenaden var väl egentligen menad att bli lite "längre" men vi kom bara till Hemköp, köpte lite ingredienser och gick hem igen. Bakade en mumsig äppelpaj och kollade på "nyckeln till frihet".

Iallafall, till hemköp tar det kanske ca 8 minuter att gå hemifrån, och idag har jag träningsvärk i min rumpa.
Vad händer med musklerna i kroppen när man blir gravid? Eller har det med att göra att man får en annan vikt på kroppen. Jag menar att magen väger lite mer än vanligt så själva tyngden sätts på ett annat sätt?
Jag skäms ju nästan över min kondition i nuläget. Tur man kan börja promenera med barnvagn sen.

Iallafall, igår ringde jag och bokade visning på ett jättefint hus som vi har sett, så i morgon ska vi på visning.
Jag är helt exalterad ( som vanligt när det gäller visningar på hus) Det är superspännande!
Jag känner mig rätt säker på att det är ett hus som jag vill ha. Hoppas på att Jonas känner samma sak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0