Barnvagnen

Herregud vad länge jag längtat efter den här blogg-appen! Har varit kaos och supertråkigt att inte kunna blogga när man har något att skriva om, har liksom inte tid att sätta mig vid en dator längre, då blir det bara på kvällen. Men nu så, så ska jag bli back om track. Har sett att flera av er läsare fortfarande är in här även om jag inte skrivit. Kul :) Igår var vi iallafall och hämtade ut våran fina barnvagn. Längtan är ännu större nu. Kan säga att Jonas sprungit runt och vill köra med den. Kan gissa på att han känner på riktigt nu att vi faktist ska ha en skrutt där i. Nej men vi hade inte tänkt hämta ut den förrän i början av augusti, just för att slippa ha den stående. Men vi kunde inte låta bli och vi är så nöjda med den!


Kommentarer
Postat av: thess - BF 18e oktober

Vi har köpt en precis likadan! :D

2012-07-08 @ 20:43:42
URL: http://thereshanning.blogg.se
Postat av: ulrika

Oj, den är ju kanon snygg ju!!!!
Ser fram emot att få skjuta den med lilla diamanten i...... <3<3 kram från mormor ;-)

2012-07-08 @ 20:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0