Verkligen en "sweet dream"

Jag hatar att ligga och vrida mig när jag ska sova.
Jonas knäppte på en film runt 9 kanske, jag somnade efter ett tag, sen vaknade jag när jag inte sovit många minuter alls, sen vart det sömnlöst. Jag grät i princip för jag hatade oljudet på TVn, stackars Jonas vela ju se vidare men efter ett tag när han uppmanat mig att bara se 10 minuter till vart det tyst.

Jag var otroligt saltsugen igår, helt vansinnigt sugen faktist, men godis får man bara äta på lördagar, annars håller man ju inte löftet om att bli nyttig!
Inatt resulterade det i att jag köpte ca 10 påsar med godis, jag bläddrade i kuvert efter pengar, för dyrt var det.
Ni kanske förstår då hur sugen jag var
På dom godisbitarna ;) haha.


Kommentarer
Postat av: paper writing services

ryck nu så jag är klar när Matilda är redo hos frissan

2012-01-13 @ 09:41:58
URL: http://essaywritingservices.org/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0