Gipsängel!

Har inte lagt mycket tid alls på bloggen den här veckan.
Har haft så mycket annat att göra känns det som. Lite jobb och lite skoj.

Men nu tänkte jag göra en liten update så ni får något att läsa.

Har jobbat idag och fick med mig lite saker hem, såklart!
Dessa gipsänglar finns med budskapen: Jag älskar dig, Du är mitt allt, Världens underbaraste och sen ett till.
Jag tog med mig två hem, "jag älskar dig" och "Världens underbaraste".
Hängde en på sänggaveln, supermysig och passar perfekt in i stilen i sovrummet.


29:-styck på Albert&Herbert!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Jag gör ju det, har ju även nummeret ditt igen... :-)

2012-01-05 @ 19:41:26
URL: http://emma8513.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0