små "pippi" byxor

 
Äntligen är den där föräldrautbildningen klar för denna vecka.
Den är ju verkligen inte så spännande och lärorik som jag hoppats på.
Några småsaker har man ju lärt sig, så man ska väl inte bara sätta minus över allt.
 
Var även in och köpte byxorna jag pratade om.
Dom är ju så otroligt fina, små byxor i pippimönster. Jag kommer vara avundsjuk på skruttis när hon får bära dom!
Köpte i storlek 62/68, det sägs ju att di växer så snabbt di små.
Så, är ni fler än jag som fastnar för dessa så får ni nog snabba er in på Åhlens, känns som om dessa kommer sälja som smör.
 
 
Nej nu ska jag nog ta och göra ett ryck till att röja i köket lite, Får se om vi hinner en sväng till fotbollsplanen också då en släkting till Jonas är här och spelar match. Vore ju spännande att få kika lite åtminstonde!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0