Gamla minnen

Har haft en otroligt mysig dag med min vän Lisa.
Hon skrev och frågade om jag hade lust att ses, så självklart hoppade man i kläder och satte fart mot stan.
Så skönt att få träffas och prata, blir ju på tok för sällan tycker jag..
Att få skratta och prata igenom alla minnen med henne, det gjorde min dag...
Bilden tog jag på hennes studentbal förra året, älskar henne, älskar alla vackra bilder på henne.
Hon gör sig perfekt framför kameran och hon gör sig perfekt i mina ögon!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Denana

Fin bild Sandra! :) Hoppas lillen sköter sig i magen och du mår toppen, kram!

2012-08-14 @ 20:47:30
URL: http://denana.blogg.se
Postat av: Lisa

Men älskade vän! Detsamma! Dags att göra nya minnen som vi kan skratta åt om något år igen :) love you!

2012-08-15 @ 08:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0