Fina släktingar och vänner!


Har ni haft en bra dag?
Jag kan säga att jag för första gången verkligen hållit på att avlida av värmen.
Fick kallsvettningar och ren panik. Efter en glass återgick jag dock till människa igen..
 
Jonas farmor och farfar kom med två set sängkläder, underlakan, badlakan och handdukar i inflyttningspresent igår kväll. 
Sen en stor krukväxt också.. Herregud vad ni alla skämmer bort oss! Ni är ju för underbara..
 
Den fina bägaren (eller vad man nu kallar dem) hade Pernilla med sig till oss igår, tack hjärtat!
 
Nu har vi lite rotfrukter i ugnen, majs i en kastrull och snart köttet på grillen.
Det väntas lite mysmiddag för mig och min kära.
Sen kryper vi nog upp framför en bra film eller serie!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0