Vecka 20, egentligen....

Ja, idag skulle jag gått in i vecka 20. Alltså halvvägs!! 
Men eftersom jag fått BF den 11 september, så förflyttas min vecka tills på tisdag.
Så jag tror jag bespar veckouppdateringarna till den rätta dagen. Hur har ni gjort?

Känns som om tiden går så oändligt snabbt. Jag måste börja köpa lite mer saker så jag får lite undanskuffat.
Slippa köpa allt i sista minut, kommer bli så dyrt då..


På ultraljudet fick vi även veta lite mer specifikt om våran bebis. Detta är det enda jag kommer ihåg.
bebisens hjärtljud: 140 slag i minuten.
bebisens längd: 12.5 cm från huvud till stjärt.


min vikt: +4.5kg (sedan inskrivning i vecka 9)

eftersom jag inte tänker lägga upp en ny veckobild nu så tänker jag lägga upp ett kollage från Ellos.
Kläder från bla Esprit baby, Lego osv..


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har haft ganska tur med illamåendet. Har spytt jätte mycket men det är metöst för alla lukter och så. :/ Haha.

Ja, det är ju så. Just när man är där går det sakta men vips så har det gått en månad. :)

Gud vilka fina kläder! Får nog ta en titt på Ellos längre fram. :)

2012-04-13 @ 10:38:00
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Jag använder mig av BF som blev efter UL och gick efter de :)

2012-04-14 @ 10:30:55
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0